Diari de confinament 1/4/2020. Mark

Quan esmorzo, veig una mica la tele i després em poso a fer deures del classroom fins a las 13:30 després menjo i jugo una horeta a la play bereno i vaig a veure una pel·lícula i a les 21:00 sopem i veiem una altra pel·lícula i quan acaba la peli me’n vaig a dormir.

El confinament no ho porto molt bé perquè no puc anar al carrer i anar a les extraescolars i tinc por,  del virus i també  amb aquest programa no em va molt bé prefereixo anar a l’escola  perquè la comunicació és molt diferent i si són moltes coses em faig un embolic.

Tinc ganes d’anar amb els amic, amb la bici i en general sortir al carrer i fer vida normal.

També paro la taula i ajudo al meu germà a fer les feines quan jo acabo fem una mica d’esport a casa.

Mark    1r d’ESO