Diari de confinament. Sondosse El Mouden

Dilluns 23 de març

Desprès d’aixecar-me i esmorzar, m’he posat a fer deures, he estat una bona estona, els he entregat i me n’he anat a dinar. Després de dinar m’he posat amb el mòbil i he pensat: que faríem sense tecnologia? Gràcies a la tecnologia podem comunicar-nos amb els professors, parlar amb els amics, etc. M’he posat a fer videotrucada amb una amiga, he estat una bona estona, i després me n’he anat a dutxar, me assecat el cabell i ja eren les vuit i he sortit a aplaudir.. Després m’he posat a fer videotrucada amb la família i he ajudat a prepara les pizzes per sopar. Després de sopar he parlat amb una amiga i me n’he anat a dormir.

Dimarts 24 de març

Avui, després d’aixecar-me i esmorzar he fet videotrucada amb una amiga i després de dinar m’he posat a fer deures, mentre berenava m’he posat a veure tik tok i tota l’estona em sortia el mateix, tothom deia: ‘’Mai em pensava que diria això, però vull tornar a l’escola’’ i he pensat doncs jo també vull tornar a l’escola trobo a faltar als meus companys, els professors, etc. A les vuit he sortit a aplaudir, he sopat i me n’he anat a dormir.

Dimarts 25 de març

Avui un dia més a casa, després d’esmorzar i dutxar-me. A fer els deures, quan  els he acabat, me n’he anat a dinar, després he entregat els deures i he pensat de fer-me les trenes , és què no sé perquè ara tothom se les fa, serà que la quarantena ens està afectant ? potser sí. Després de berenar i fer-me les trenes , he fet videotrucada amb una amiga. A les vuit he aplaudit, més tard he sopat i a dormir.

Dimarts 26 de març

Avui un dia més a casa, després d’aixecar-me, esmorzar i dutxar-me, he fet deures, he dinat, he seguit fent deures i després he fet videotrucada amb unes amigues. A les vuit he sortit a aplaudir, més tard he sopat i m’he anat a dormir.

Sondosse El Mouden 1r d’ESO