L’ALUMNAT DE 6È VAM ANAR A L’INSTITUT
El 5 de maig, els de 6è vam anar a l’institut de Sarrià de Ter per dos motius: a participar a l’activitat de petites investigacions i a visitar-lo. Quan vam arribar, els de 1r d’ESO havien preparat alguns experiments, ens els van explicar i nosaltres també hi vam participar. Quan vam acabar, un professor va […]
L’ALUMNAT DE 6È VAM ANAR A L’INSTITUT Llegeix més »

