APORTACIONS DE L’ESCOLA

POVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES 16-17

Tal i com ja us varem informar fa un temps , el Consell Escolar de la nostra Escola va rebre l’encàrrec dels Serveis Territorial del Baix Llobregat de participar activament  en el debat ara és demà

Procediment seguit

1.-En una sessió del  Consell Escolar van aprovar:

1.-Cada setmana , durant el mes de març , la dedicaríem  a una ponència.
1.1.-Els membres del Consell Escolar  farien arribar   les seves propostes al Director.Aquest ,desprès d’una lectura, els  retornaria una proposta global  perquè la validessin ,abans de donar-la per definitiva.
1.2.-Paral.lelament , mitjançant  la Web de l’AMPA  , s’obria a la resta de la comunitat educativa de la nostra Escola , la possibilitat de participar.El Director  recepcionaria també aquestes aportacions i seguiria el mateix procediment de l’apartat 1.1.

1.3.-Aquest procediment s’utilitzaria en les cinc ponències

2.-Difusió
2.1.-Les aportacions fetes pel Consell Escolar varen ser lliurades als Serveis Territorials del Baix Llobregat
2.2.-Les aportacions fetes pel Consell Escolar i ,  juntament amb  la resta de la comunitat educativa de l’Escola,  les hem lliurat al Consell Escolar de Catalunya .En la part final de les aportacions a cada ponència , hem inclòs algunes reflexions  aportades pel sector de famílies. Aquest document es el que publiquem en la Web de l’Escola i que us convidem a  llegir.

ACCÉS A LES PONÈNCIES

Salutacions
Arturo Ramírez Varela

Director Escola Sant Jaume

Fwd: Ajuts Activitats Estiu 2017 i Extraescolars 2017/2018

Web : Ajuts per activitats d’Estiu 2017 i Activitats Extraescolars 2017-2018

Bon dia,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que ja està disponible a l’oficina virtual  totes les guies i documentació necessària per sol·licitar els ajuts per a les Activitats d’Estiu 2017 i les Activitats Extraescolars 2017-2018.

Us adjuntem en aquest correu alguns dels documents que poden ser del vostre interès i la informació en format de WhatsApp per si us cal.

Us demanem que traslladeu aquesta informació a les famílies del vostre centre, ja que enguany hi haurà aquesta única convocatòria per les activitats extraescolars del proper curs.

Us facilitem el link on podeu trobar un vídeo explicatiu i tota la informació relacionada que pot ser d’utilitat.

Qualsevol consulta o dubte restem a la vostre disposició.

Rebeu salutacions

Victòria Alejo

Tècnica d’Educació del Pla Educatiu d’Entorn

S’han publicat les fotografies del Carnestoltes 2017 d’infantil i primària  i las de la sortida a la Ciutadella ibèrica de Calafell dels alumnes de 5è.  En totes les publicacions de fotos que faci el centre, sempre s’utilitzarà la mateixa contrasenya que es va fer servir als vídeos del Concert de Nadal.

Salutacions cordials

L’administrador de la pàgina web.

PORTES OBERTES 2017

Benvolgudes famílies.
Ja es pot accedir als vídeos del Concert de Nadal picant aqui
Cotrasenya:
La contrasenya la portaran anotada a la agenda els nens i nenes de primària. Els més petits la portaran en una nota.
Es recomana entrar i baixar el vídeo al disc dur de l’ordinador personal, ja que els vídeos estaran penjats a google drive durant un temps i a mesura que es necessiti més espai els arxius més antics s’aniran esborrant.
Salutacions cordials.

CONVOCATÒRIA DE DUES XERRADES INFORMATIVES SOBRE L’AVALUACIÓ DEL PROCÉS D’APRENENTATGE EN L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA A CÀRREC DEL DIRECTOR DE L’ESCOLA

• DESTINATARIS : FAMÍLIES DE L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Data : 30 de gener de 2017
Lloc : Sala de mestres
Horari:
Per facilitar l’assistència es faran en dos horaris diferents:
1era.-15:15 a 16:15
2na,.-16:45 a 17:45
Contingut  d’acord amb l’Ordre ENS/163/2016,de 14 de juny,per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació en l’educació primària:
1.-Funcions de l’avaluació de l’aprenentatge
2.-Avaluació per dimensions
3.-Plans individualitzats
4.-Comissions d’avaluació
5.-Promoció
6.-Participació de les famílies
7.-Altres

VISITA D’UNA DELEGACIÓ DE DIRECTORES BELGUES A LA NOSTRA ESCOLA

El dia 2 de desembre , de 9 a 11 hores , ens varem visitar una delegació de directores belgues per tal de conèixer com treballem el PLURILINGUISME a la nostra ESCOLA.

El programa – contingut de la visita va ser el següent

Explicació de la tècnica de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament . Leticia Marfil, dels trets d’identitat de la NOSTRA CIUTAT.
Informació GENERAL sobre els aspectes més significatius del nostre Projecte Educatiu a càrrec de la mestra Patricia Farré.
Finalment , varem fer una visita a un aula de 6è on s’implementa una de les experiències.

Aquest projecte s’enmarca dins de la participació de la nostra Escola en el GRUP D’EEXPERIMENTACIÖ del PLURILINGÜÍSME que dirigeix i organitza el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

img-20170116-wa0000 img-20170116-wa0002
img_20161202_091905 img_20161202_093851