Aportacions de l’Escola al debat ara és demà

Tal i com ja us varem informar fa un temps , el Consell Escolar de la nostra Escola va rebre l’encàrrec dels Serveis Territorial del Baix Llobregat de participar activament  en el debat ara és demà

Procediment seguit

1.-En una sessió del  Consell Escolar van aprovar:

1.-Cada setmana , durant el mes de març , la dedicaríem  a una ponència.
1.1.-Els membres del Consell Escolar  farien arribar   les seves propostes al Director.Aquest ,desprès d’una lectura, els  retornaria una proposta global  perquè la validessin ,abans de donar-la per definitiva.
1.2.-Paral.lelament , mitjançant  la Web de l’AMPA  , s’obria a la resta de la comunitat educativa de la nostra Escola , la possibilitat de participar.El Director  recepcionaria també aquestes aportacions i seguiria el mateix procediment de l’apartat 1.1.

1.3.-Aquest procediment s’utilitzaria en les cinc ponències

2.-Difusió
2.1.-Les aportacions fetes pel Consell Escolar varen ser lliurades als Serveis Territorials del Baix Llobregat
2.2.-Les aportacions fetes pel Consell Escolar i ,  juntament amb  la resta de la comunitat educativa de l’Escola,  les hem lliurat al Consell Escolar de Catalunya .En la part final de les aportacions a cada ponència , hem inclòs algunes reflexions  aportades pel sector de famílies. Aquest document es el que publiquem en la Web de l’Escola i que us convidem a  llegir.

ACCÉS A LES PONÈNCIES

Salutacions