Sortida dels alumnes de 4t al Museu d’Arqueologia de Catalunya

El passat divendres els alumnes de 4t van anar al Museu d’Arqueologia de Catalunya a Barcelona.

Els alumnes van poder fer un apropament al coneixement de l’antic Egipte realitzant dos tallers sobre el món de les creences i un altre sobre l’escriptura jeroglífica.

El Museu d’Arqueologia de Catalunya té com a prioritat, en l’àmbit de la concertació educativa, la valorització del patrimoni arqueològic, la seva divulgació i la creació de vocacions científiques.

Cliqueu aquí per veure les fotografies

Primera trobada dels/les alumnes que formen part de la comissió del menjador de l’escola

Aquest migdia ha tingut lloc la primera reunió dels/les alumnes que formen part de la comissió del menjador de l’escola . Hi participen  alumnes de P5, 1r, 2n , 3r , 4t , 5è i 6è . Durant aquest mes de novembre es va iniciar el procés de presentació de les candidatures i posteriorment els/les  alumnes que fan ús del servei del menjador van poder votar. Avui ha estat una petita trobada i ja s’han ficat els primers objectius de treball d’aquesta comissió.

App comunicació Escola-famílies

A L’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES

Benvolguts/des,

Per tal de continuar afavorint la comunicació Escola-famílies, a partir del dia 17 d’octubre de 2018.posarem en funcionament l’aplicació “Remind”. L’app es pot instal·lar tant en telefons Android com en iOS.  Per fer-la operativa al vostre telèfon mòbil, us adjuntem un tutorial que trobareu aquí mateix.

A  l’agenda de cada alumne/a hi  figurarà el codi del seu curs-nivell. La comunicació serà unidireccional  Escola- famílies. Només es farà servir per temes  generals molt concrets perquè la web de l’Escola continuarà sent el canal de comunicació bàsic amb les famílies.

IMPORTANT: En el moment d’escriure el vostre nom a  l’aplicació, us haureu d’identificar com a pares/o mares de l’alumne/a.

Cordialment,

El Claustre de mestres

TUTORIAL

CONCERT DE NADAL A L’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies,
Us recordem que els dies de concert són els següents:

P3A
11/12/18
P3B
11/12/18

P4A
12/12/18
P4B
12/12/18

P5A
P5B
P5C
10/12/18

Tots els concerts és realitzaran al gimnàs de l’escola a les 15:30h del dia programat.
Els i les mestres tutores de cada curs entregaran 2 entrades per infant. Preguem respecteu l’aforament limitat per raons de seguretat… Llegeix més»