App comunicació Escola-famílies

A L’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES

Benvolguts/des,

Per tal de continuar afavorint la comunicació Escola-famílies, a partir del dia 17 d’octubre de 2018.posarem en funcionament l’aplicació “Remind”. L’app es pot instal·lar tant en telefons Android com en iOS.  Per fer-la operativa al vostre telèfon mòbil, us adjuntem un tutorial que trobareu aquí mateix.

A  l’agenda de cada alumne/a hi  figurarà el codi del seu curs-nivell. La comunicació serà unidireccional  Escola- famílies. Només es farà servir per temes  generals molt concrets perquè la web de l’Escola continuarà sent el canal de comunicació bàsic amb les famílies.

IMPORTANT: En el moment d’escriure el vostre nom a  l’aplicació, us haureu d’identificar com a pares/o mares de l’alumne/a.

Cordialment,

El Claustre de mestres

TUTORIAL

VISITA A LA PEDRERA DE GAUDÍ

El divendres 14 de juny l’alumnat de 6è va anar a visitar la Pedrera d’Antoni Gaudi situada Passeig de Gràcia de Barcelona.

La Casa Milà (Pedrera) es considerat l’edifici civil més emblemàtic d’Antoni Gaudi per les innovacions constructives i funcionals i per les solucions ornamentals i decoratives que trenquen amb els estils arquitectònic del seu temps.

La Pedrera va representar per a Gaudí la reflexió més evolucionada sobre un edifici a una cantonada de l’Eixample de Barcelona. Està formada per dos blocs de vivendes, amb accessos independents, organitzats al voltant de dos patis interconnectats amb rampes per accedir al garatge amb els vehicles.

Va ser una sortida molt interessant. Varem poder gaudir i conèixer l’obra de Gaudir.

ACCÉS A LES FOTOGRAFIES.

CANAL OLÍMPIC 2019

Un cop més l’alumnat de 6è ha anat pel fi de curs a gaudir d’un dia a l’aire lliure i conèixer i practicar esports aquàtics. Ha estat una de les últimes sortides on poden estar tots junts ja que el proper curs comencen una nova etapa. Aquí teniu una petita mostra.

ACCÉS A LES FOTOS

Projecte interdisciplinari de l’aeroport

Projecte interdisciplinar : L’aeroport del Prat

L’alumnat de 6è ha realitzat el projecte interdisciplinar relacionat amb  l’aeroport. L’escola ha considerat oportú treballar l’aeroport ja que està molt present a la nostra ciutat. Ha suposat una font d’ingressos importants i canvis d’infraestructures per la ciutat. Des dels… Llegeix més»