INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES.

Benvolgudes famílies

Seguint el desenvolupament  del comunicat que sobre les activitats us hem fet arribar aquest matí, mitjançant aquesta pàgina web , per tal de facilitar la interacció mestres alumnes consulteu el document al que podeu accedir en aquest   link

Preguem ens retorneu la informació que us demanem , com a molt tard 27 de març

Salutacions
El Claustre de mestres

ACCÉS AL DOCUMENT

COMUNICAT DEL CLAUSTRE DE MESTRES

Benvolgudes famílies

Us volem comunicar que, com a servidors públics de l’àmbit educatiu, assumim i assumirem les responsabilitats que ens pertoquen en aquests moments.

Des de l’escola seguim les instruccions i recomanacions del Departament d’Educació.
Estem treballant de forma coordinada, utilitzant les noves tecnologies que tenim al nostre… Llegeix més»

ÀNIMS I FORÇA!

Benvolguts/des nens, nenes, pares, mares, avis, àvies i la resta de membres de la comunitat escola.

En primer lloc, el Claustre de mestres i el personal PAS de l’Escola es solidaritza amb les diferents circumstàncies per les que heu estat, esteu i estareu passant les diferents… Llegeix més»

NOTA INFORMATIVA PROPOSTA D’ACTIVITATS

Proposta d’activitats per cicles a realitzar per part dels i de les alumnes durant aquests dies

1.-Les activitats no seran avaluables ni suposaran un avançament curricular i són globalitzades per a cada cicle
2.-Segueixen les instruccions que ens ha fet arribar a tots els centres de Catalunya ahir el Departament d’Ensenyament
3.-Publiquem en aquesta pàgina Web les activitats a realitzar en els diferents cicles i l’adreça electrònica de cada tutoria per si teniu alguna consulta important a realitzar.Aquestes s’hauran de fer en horari escolar.
Salutacions
El Claustre de mestres

ÚLTIM COMUNICAT OFICIAL

COMUNICAT URGENT

Benvolgudes famílies,
Som conscients de què estan circulant moltes informacions per les xarxes i els  mitjans de comunicació en relació al tancament d’escoles com a mesura per minimitzar els efectes del coronavirus. Tan bon punt tinguem comunicació pels nostres canals oficials us ho farem saber. Des… Llegeix més»

COMUNICAT COVID-19 ESCOLES I INSTITUTS “CORONAVIRUS”

Preinscripció per al curs 2020/2021

DOCUMENTS ADJUNTS:

Sol·licitud de preinscripció.

Documentació que cal presentar amb la sol·licitud i criteris de prioritat.

Calendari de preinscripció i matrícula.

Horari de la secretaria de l’Escola.

Pla de consum de fruita març 2020

AJUNTAMENT DEL PRAT: Nova Convocatòria d’Ajuts per Activitats d’Estiu 2019 i Extraescolars Curs 2020-2021

DOCUMENTACIÓ:

SOL·LICITUD D’AJUT