PROJECTE SOBRE LA PIRATERIA AL CAP DE CREUS

Aquest primer trimestre i fins ara hem estat treballant el projecte sobre la pirateria al Cap de Creus, el qual vam treballar i, posteriorment, exposar a la resta de companys i companyes de l’escola durant la setmana de la Moguda.

El projecte va sorgir a través de les propostes que ens oferia l’agenda de l’escola i va ser el més votat per la nostra classe. Al llarg del primer i part del segon trimestre hem estat treballant l’entorn del Parc Natural del Cap de Creus, la geografia, l’arquitectura, les torres de vigila que es van construir per combatre els pirates, etc. Hem après tot el que fa referència a la pirateria: els vaixells, com anaven vestits els pirates, les seves mascotes; però també les eines i utensilis que utilitzaven en el seu dia a dia i també hem descobert, les seves rutes marítimes o com es feia un mapa del tresor. L’alumnat de quart i cinquè també van veure convenient saber quin paper jugava la dona a la pirateria. A part d’homes pirates també hem conegut moltes dones d’arreu que es dedicaven a aquesta activitat.

Durant la setmana de la moguda es va fer la presentació del projecte, tot mostrant el plafó elaborat durant el transcurs del projecte, junt amb la presentació per grups. A partir d’ara ja tenim un nou crit a quart i cinquè: Pirates, pirates!! A l’abordatge!

No dubteu en fer una ullada a la resta de blogs de l’escola per saber dels seus projectes.

Si voleu veure les imatges de la nostra exposició, feu clic aquí. Si voleu veure la de la resta d’aules feu clic aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *