APP EIX-MOODLE

El Departament d’Educació ha creat una nova App de Moodle perquè sigui més fàcil el seu accés des d’un dispositiu mòbil o tauleta. Està dispoible en ANDROID i IOS

Diploma #Escolacontraelbullying

Des de la Fundació Barça ens fan arribar el Diploma #Escolacontraelbullying en reconeixement per la participació en el programa i haver aplicat la metodologia de prevenció contra el bullying.

Bullying

El mes de març vam començar a implementar el programa “Prou Bullying” impulsat per la Fundació Barça. Una de les idees que ens va agradar per escollir aquest projecte va ser el fet d’utilitzar l’esport com a mètode d’intervenció per a expressar i canalitzar les… Llegeix més»

Kilòmetres de solidaritat

GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES I A L’AJUNTAMENT HEM ACONSEGUIT 660€!!

El divendres, 29 de gener de 2021 (Dia Escolar de la No-violència i la Pau) tornem a organitzar els “Kilòmetres de solidaritat” de Save the children. Degut a la pandèmia, la durem a terme en un format diferent i restringit només als alumnes de l’escola.

Si voleu més informació sobre “Kilòmetres de solidaritat”, AQUÍ teniu un vídeo explicatiu.

Informacions per a famílies. Canal Salut

Durant aquests mesos, el col·lectiu educatiu i el sanitari han treballat mesures que permeten l’inici del curs de manera presencial i segura, tot adaptant-se a la situació epidemiològica i als brots que es puguin produir en cada moment i territori. L’objectiu és preservar l’accés a… Llegeix més»

Km de Solidaritat

Benvolgudes famílies,

El proper 30 de gener és el Dia Escolar de la No violència i de la Pau. Participarem a l’activitat Kilòmetres de Solidaritat, organitzada per l’ONG Save the Children.

Us hi esperem a tots/es!

Concert d’hivern

Benvolgudes famílies,

El Concert d’hivern d’aquest any serà el dijous, 19 de desembre a les 19:30h al Pavelló de Vilajuïga. Els vostres fills i filles hi hauran de ser a les 19:15h.

Lipdub Santiago Ratés 2019

Aquest any, després de 5 anys, hem tornat a gravar un lipdub. El lipdub porta per títol: “Projecte tecnològic: l’evolució dels aparells musicals” perquè durant el curs hem treballat la tecnologia.
L’hem fet amb molta il·lusió i esperem que sigui un bon record i que us… Llegeix més»

Hem tornat a sortir al diari!

Els alumnes de tercer han sortit al diari “L’Empordà” en motiu de la presentació de la revista “Present, passat i futur” i amb la col·laboració d’ÒMNIUM Cultural i els avis del poble. Enhorabona!

Revista “Present, passat i futur”

Demà, els alumnes de 3r de l’escola, faran la presentació de la revista “Present, passat i futur” amb la col·laboració d’OMNIUM Cultural i els avis del poble. L’acte tindrà lloc: divendres 14 de juny a les 19h al Centre Cívic. Hi esteu tots/es convidats!
Llegeix més»