ANELLAMENT D’0CELLS (CI)

A principis d’aquest mes l’alumnat de cicle inicial vam fer un taller d’anellament d’ocells molt a prop de l’escola. Els de segon ja havíem fet aquest taller l’any passat, ens ha entusiasmat tenir l’oportunitat de reviure aquesta experiència per reconèixer ocells, observar-ne de nous, ves a saber si retrobar-ne un ja anellat per nosaltres. Pels de primer una nova experiència i tot un despertar de coneixements.

En vam poder anellar una bona colla: merles, algun pit-roig, mallerengues cua curta, mallerengues carboneres, un bruel… Abans d’anellar-los l’Alba ha fet un registre mentre ens ho ensenyava: els ha pesat, deduït l’edat segons estat de les plomes, registrat l’estat de salut, diferenciat entre mascles i femelles, finalment l’anellament i un de nosaltres l’alliberava.

Ha estat genial, hem après molt. Tot un èxit!

Aquí us deixem un recull de les fotografies de la sortida pels alumnes de 1r i pels alumnes de 2n.