El passat divendres 28 de febrer vam viure una jornada molt especial a l’escola, plena d’activitats i moments compartits amb les famílies.
Al matí, els nens i nenes van poder gaudir de diferents tallers de lliure circulació. En total, hi havia vuit tallers on els infants podien participar segons els seus interessos. A més, les famílies van tenir l’oportunitat de formar part d’aquesta experiència, creant un ambient càlid i tranquil on tothom va gaudir al màxim.
A la tarda, la festa va continuar amb una desfilada de disfresses plena de color i creativitat. Els infants van mostrar les seves disfresses amb molta il·lusió i van rebre els aplaudiments de companys i famílies. Després, ens vam reunir per compartir el tradicional berenar de rostita, juntament amb la llar d’infants i totes les famílies.
Des de l’escola volem agrair la implicació i participació de totes les famílies i, especialment, l’ajuda de l’AFA.
Moltes gràcies a tots i totes, esperem poder seguir gaudint d’aquests moments plegats en properes celebracions!
Cliqueu la imatge si voleu veure les fotos!


