PROJECTE “ELS SENTITS” (3r)

Els nens i nenes de 3r estem finalitzant el segon projecte que neix de l’àrea de Coneixement del Medi: els sentits.

Com l’hem treballat? (Cliqueu al nom de cada sentit per anar a l’àlbum de fotos)

LA VISTA:

• “Confies en la teva vista?”: vam veure diferents il·lusions òptiques molt divertides!
  • “Un dibuix realista dels teus ulls”: vam dibuixar els nostres propis ulls.
  • “La roda dels colors”: vam manipular amb els colors primaris, secundaris i terciaris.

L’OÏDA:

• “La Voz”: vam escoltar unes audicions, d’esquena a la pissarra, per tal de detectar veus i instruments.
  • El sistema auditiu”: vam comprendre i completar un esquema de les parts de l’oïda externa, mitjana i interna.

L’OLFACTE:

• “El sistema olfactiu”: vam comprendre i completar un esquema de les parts de l’olfacte.

EL TACTE es va treballar a través d’un “Toca-Toca” i EL GUST en una activitat digital en el moodle de l’escola.

Ja sabeu: els projectes ens permeten que l’alumne/a tingui un paper actiu, en tot moment; interrelacionar sabers d’altres àrees i desenvolupar competències transversals (personals i digitals).