L’HIVERN HA ARRIBAT… S’APROPA EL NADAL!!!

Els i les alumnes de Cicle Mitjà portem varis dies donant la benvinguda a les properes festes de Nadal. És per això que hem estat realitzant un seguit d’activitats per guarnir molts dels racons que ens envolten; portes, passadissos, rebedors… Hem combinat la màgia d’aquests dies que estan a punt d’arribar amb els noms tant divertits que hem inventat per a les nostres classes en relació al projecte escolar Univers Pompeu. Hem decorat les portes, hem creat originals portades d’àlbums i postals i hem gaudit creant boniques manualitats (ninots de neu, els arbres dels desitjos…).

Cliqueu sobre les imatges següents i ho podreu veure.

Fins i tot, adaptant-nos a la situació actual, hem recitat els poemes telemàticament (virtualment) amb companys i companyes d’altres cursos i així ens hem pogut fer aquest bonic detall.

Clica sobre la foto.

I així, tots i totes us desitgem…

🤗 BONES FESTES  😘