L’EQUIP DIRECTIU DE KID’S WORLD!

Som la cooperativa Kid’s World i us volem informar que ja tenim l’equip directiu triat.

Primer vam votar per tresorer/a. Va guanyar el Pau amb 12 vots i la suplenta de tresorera va ser la Laia Martínez amb 3 vots.  Després vam votar per les secretàries. La Laia Biel va guanyar amb 10 vots i la Nadia va ser suplenta amb 6 vots, a la segona ronda, ja que a la primera es va produïr un empat. Finalment, ja només ens quedava escollir les presidentes. La Celia Larroza va obtenir 11 vots i, per tant, va ser escollida presidenta i la Martina Roig va aconseguir 4 vots i és la suplenta de presidenta.

Aquell dia va ser molt emocionant! Aquí teniu les imatges de l’assamblea:

Izan Macias, Pau Farré i Tahreem Gulistan