LA TERRA, QUINA AVENTURA!

Benvinguts al resum del recent treball de: LA TERRA QUINA AVENTURA!!!

Quan vam començar 5è vam estudiar el tema d’Espanya, algun temps després ens van explicar la relació amb el nou projecte.

L’any passat vam estudiar un projecte diferent que es deia: NAVEGUEM JUNTS!!.

El projecte representa que abans érem uns petits mariners que anaven navegant  tots  units , fins que, com bé diu el nom, ja hem arribat a terra.

Ara només ens queda descobrir món tots junts, embarcant-nos cap a una nova experiència.

OBRIM PAS A L’AVENTURA!!

ACTIVITATS SOBRE EL PROJECTE!!

Vam fer una activitat que consistia en fer-li una ofrena a la Gaia, la nostre estimada mare natura. En aquesta activitat vam participar els alumnes de 5è A, 5è B, 6è A i 6è B.

Aquest va ser l’arbre humà que vam formar amb tot el personal infantil de l’escola!