PREPAREM SANT JORDI AL CICLE MITJÀ

La Diada de Sant Jordi ha arribat a les aules de 3r i 4rt!!!

Així doncs, les alumnes i els alumnes de Cicle Mitjà, han estat treballant de valent la dimensió literària i han creat poesies de fins a 12 versos (3r) i bonics i originals acròstics (4rt) al llarg d’aquestes darreres setmanes i així, també, ser partícips dels Jocs Florals’21 de la nostra escola.

A més, hem aprofitat per potenciar el text instructiu, utilitzant el material necessari i seguint les indicacions correctes per elaborar dues manualitats; una preciosa rosa amb cinta adhesiva i crear el seu propi clauer Drac.

Finalment, els i les alumnes de 3r, van gaudir d’una sessió de jocs (a Educació Física) ambientada en aquesta festivitat; joc de pistes en anglès en petits grups, el drac afamat (joc de persecució), construïm el castell (circuit d’habilitat cooperatiu), el rescat (circuit individual i en parella de salt, coordinació i equilibri) i tornada a la calma.

I, paral·lelament, han realitzat un escrit lliure a la Llibreta Expressiva versionant la tradicional Llegenda de Sant Jordi, les quals escollirem tres i aviat seran representades.

Els nens i les nenes de 4rt, van acabar la Diada realitzant dibuixos i escrits lliures i creatius relacionats amb Sant Jordi.

Clicant a les següents imatges podreu veure exemples: