ENTREGA DE PREMIS DELS JOCS FLORALS 2.021

La Diada de Sant Jordi, el passat divendres 23 d’abril, va rebre, com a cloenda, l’entrega de premis per als alumnes i per a les alumnes de P3 fins a 6è que van ser escollits com a Primers Premis i Premi a l’Esforç, de cadascun dels nivells de l’escola. Tota una tasca difícil per al jurat!!!

El mostratge dels dibuixos i textos literaris seleccionats els teniu a una de les publicacions anteriors en format diapositiva.

Fent click a la següent imatge podreu visualitzar els premiats i premiades.

Menció i reconeixement, per absència, a l’alumna de P4 Elsa Esteve Moreno, 1r Premi amb el seu dibuix de la “Princesa” i al 1r Premi de les famílies participatives, Mónica Yuste Marínez, amb el poema “Somos”.