PREMIS ABEAM DE MATEMÀTIQUES I SAMBORI DE LITERATURA PER ALS GERMANS DÍAZ TOLEDO

L’escola segueix recollint premis.

La setmana passada en Noah Díaz Toledo va rebre al Citilab de Cornellà el segon premi de Catalunya, de la seva categoria, de dibuix matemàtic competencial. Va ser un acte molt amè, organitzat per ABEAM, on participen moltes escoles d’arreu de Catalunya i que intenta fusionar les matemàtiques i l’art per aprendre sobre elles. Felicitem a en Noah per la seva creació ja que és un joc i al mateix temps un exercici matemàtic.

També felicitem al seu germà en Neizan Díaz Toledo per quedar finalista, de la seva categoria, al concurs de narrativa infantil i juvenil SAMBORI on participen escoles d’arreu del territori.

Aquests germans són uns cracks!

Aquí deixem les fotos dels diferents actes.