III JORNADA ARRANJAMENTS

El passat dissabte 11 de maig es van fer les terceres Jornades d’Arranjaments a l’escola.

La veritat que van ser un èxit de participació, entre infants i famílies vam ser més de trenta persones!

Es van dur varies accions de millora de l’estat de l’escola: neteja de pinassa i de la zona de l’antic hort, acondicionament de la zona d’arbustos… Però allò que va fer més il·lusió va ser pintar el mur del pati amb els dibuixos guanyadors del concurs artístic que va organitzar l’AMPA. Grans i petits vam compartir les mateixes ganes d’omplir l’escola de color. Es va crear un ambient de col·laboració mutua molt agradable, infants i adults dibuixaven i pintaven indistintament i es sorprenien del bonic resultat que sorgia.

El mur de l’escola va quedar preciós, com podeu apreciar a les fotos. Per últim dir que les famílies i els alumnes assistents van donar exemple d’implicació per tota la comunitat educativa i en ells ja és latent que la nostra escola, El Pompeu Fabra, es viu i es sent.

Moltíssimes gràcies!