GRADUACIÓ DE 6È!

El passat dijous 17 de juny va tenir lloc un dels actes més especials: el tancament de tota una etapa a l’escola (graduació de 6è).

El dia va estar marcat per l’arribada dels infants a les aules i la sorpresa en veure tot el que els havia preparat la comissió de graduació va ser immensa. Van trobar cadascun dels seus llocs decorats amb una gran fotografia seva, un quadern de regal amb imatges de tota la seva etapa al Pompeu i dedicatòries de mestres i una samarreta dissenyada especialment per aquest dia, entre altres obsequis.

A més a més, es va mostrar un vídeo molt emotiu on es fa un resum del seu pas per l’escola amb fotografies preparat pels pares i mares organitzadors de l’esdeveniment.

Seguidament, va començar l’acte de graduació a l’exterior on cadascun dels infants va rebre la seva orla.

Sens dubte, sempre recordarem aquest dia!

A continuació, adjuntem l’enllaç del vídeo que mostra tots aquests moments.

Graduació de 6è Escola Pompeu Fabra Vallirana!

Bones vacances!