Celebrem Carnaval!!!

Els i les alumnes de 3r i 4rt, a part de tota l’escola, ens ho varem passar d’allò més bé el passat divendres 25 de febrer! Vam tenir una jornada ben entretinguda. Pel mate varem fer uns tallers de manualitats, en els quals cadascú va dissenyar la seva màscara de Carnaval. A 4rt van escollir art abstacte per a decorar-les. A 3r, aprofitant el projecte que estem realitzant a l’àrea de Medi, sobre els animals, vam escollir realitzar màscares de girafes! Mireu que boniques van quedar!

Un cop finalitzada la nostra mascara, vam celebrar Carnaval cantant i ballant différents canons a través del programa “Just Dance”. Ens vam divertir força!

Finalment, per la tarda, vam fer una sessió de Cinema, els I les alumnes de 3r i 4rt, cada grup a la seva classe, va visualizar una película Ben divertida!. Mireu que bé ens ho varem passar!