Treballem les mesures al Parc

Durant aquest trimestre els alumnes de 2n han estat treballant les mesures i ho han fet de diferents maneres… Voleu saber com han après a mesurar?

Aprofitant el bon temps, vam decidir fer una activitat motivadora i competencial on treballessim diferents àmbits d’aprenentatge. I la millor manera de fer-ho és a través d’activitats en un entorn real, així que vam anar a un parc proper a l’escola, per posar en pràctica tot el que vam aprendre a la classe.

Així vam fer activitats de l’àmbit matemàtic relacionades amb les mesures i ho vam fer utilitzant els pams, les passes i elements de mesures com la cinta mètrica.

També vam fer una activitat de coneixement del medi, buscant diferents elements com pedres, fulles i branques de l’entorn i així analitzar-les.

Una de les activitats que els va agradar més, va ser dibuixar el parc des de diferents perspectives, d’aquesta manera també treballem l’educació visual i plàstica.

Els alumnes s’ho van passar molt bé i van fer un gran treball. Aquí us deixem algunes de les fotos que vam fer. 😉

Aquí us deixem l’enllaç per poder descarregar totes les fotos i vídeos.