Taller “Toca-toca”

A l’escola hem tingut una visita molt especial! Ha vingut la Mercè acompanyada de diferents rèptils i amfibis que hem pogut veure i tocar (els que es podien, és clar!).

Ens ha portat tortugues, granotes, un llangardaix del desert, un camaleó, una taràntula, una serp fals coral i una pitó albina de 3 metres i 25 quilos!

Gràcies a aquest taller hem pogut saber moltes coses sobre aquests animals i també ens ha quedat molt clar que no són animals per viure amb nosaltres, ja que necessiten estar al seu hàbitat.

També hem pogut comprovar que a l’escola tenim moltes valentes i molts valents que no els hi fan pas por els animals!

Aquest taller d’animals està programat en el projecte “Ampliem els nostres horitzons”. Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020. Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.