PROJECTE VINCLES: TEIXIM JUNTES I JUNTS

Durant el mes de febrer i març, els alumnes d’infantil hem portat a terme  el projecte:  Teixim juntes i junts. Aquest apareix del Projecte Vincles de Reus. Durant dos cursos la nostra escola està vinculada al teatre BARTRINA. La idea ha estat utilitzar l’espai del hall del teatre per fer una exposició d’art. A l’escola hem treballat l’artista Judith Scott i ho hem vinculat al conte de la Míriam Tirado “El Fil invisible”. El nostre objectiu és treballar els vincles a través de l’art i els contes. No només els vincles amb les persones sinó també amb l’entorn que formem part.

Durant la setmana del 24 d’abril, les obres estan exposades al teatre Bartrina i posteriorment farem l’exposició al hall de la nostra escola.

Avui  amb l’alumnat d’infantil hem fet  una visita de l’exposició del teatre i hem gaudit molt observant les creacions conjuntes.