PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Aquí us deixem tota la informació referent a la preinscripció escolar 2021-2022!

Calendari preinscripció:

NOVETATS:

A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper, no es podrà agafar cap document en mà.

Hi ha dos tipus de sol·licitud:

• Electrònica: cal identificació digital (opció recomanada)
  • Suport informàtic: sense identificació digital

Per dur a terme l’opció recomanada (l’electrònica) es necessita certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc.

Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil en aquest enllaç https://idcatmobil.seu.cat/, és molt senzill de fer.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud
  • El codi del nostre centre és el 43002235, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us com a primera opció.
  • Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expredient acadèmic i personal. En el cas de fer la preinscirpció a P3 no necessiteu  tenir el número d’identificació de l’alumne, ja que és el primer cop que entren en el sistema educatiu
  • Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Tot seguit us deixem l’enllaç la web del Departament d’Educació  on hi trobareu tota la informació.

Si teniu qualsevol dubte referent a la preinscripció ens podeu enviar un correu electrònic a e3002235@xtec.cat o trucar-nos al telèfon 977.34.46.76 de 8:30h a 13h i de 15h a 16:30h.