Els i les alumnes de 3r i 4rt hem sortit a descobrir els voltants de Reus!

Els nens i les nenes de 3r i 4rt, des de l’àrea d’Educació Física hem sortit a fer una caminata pels voltants de Reus. Vam descobrir camins histórias com el camí dels Morts i de la Pedra Estela, ambdós relacionats amb diferents moments de la història. També vam apreciar la grandesa d’alguns edificis antics com el de Mas de Valls i el de Guardià.

Varem fer un total de 16 km repartits en 5 trams:

• En el Tram 1 vam sortir de l’escola, fins arribar al Santuari de Misericòrdia (2,2 Km).
  • En el Tram 2 vam caminar pel camp dels Morts i el camp de la Pedra Estela, en els quals vam apreciar els conreus propis de la zona: camps de vinyes I oliveres (2,5 Km). Al final del tram ens vam aturar a esmorzar i agafar forces per a continuar.
  • En el Tram 3 vam anar pel camí Antic de Riudoms a Vila-seca, passant per la Depuradora i fins arribar a Mas de Valls (3,5 Km).

• En el Tram 4 vam passar pel Camí dels Morts i el Parc urbà del Lledoner. Un cop arribats al Parc del Lledoner ens vam parar a dinar i vam jugar una estona al parc (3 Km).

• En el Tram 5, vam tornar a l’escola vorejant la via del tren (4 Km).

Vam gaudir força de la natura que tenim al costat de la nostra ciutat! Vam arribar cansats i contents!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *