Construïm la nostra piràmide dels aliments

Hola Pompeus!

El curs ja està a la recta final, però els nostres alumnes encara segueixen amb moltes ganes de seguir treballant i aprenent. Durant tot aquest trimestre els alumnes de la classe de 2n han creat un projecte basat en els aliments.

Amb aquest projecte, han après a distingir els aliments saludables dels que no ho són tant, la diferència entre l’origen dels aliments o quants àpats és recomanable fer durant el dia. Seguint amb aquest projecte han creat una piràmide dels aliments en 3D, que han fet ells manualment, pintat i decorat per donar un toc artístic. Cadascú ha creat la seva pròpia piràmide per dur-la a casa, i així poder explicar als seus familiars, quins aliments són els que no poden faltar en la nostra alimentació.

Voleu veure el resultat? Doncs aquí teniu les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *