Aprenem a través de l’art

Aquesta setmana els alumnes de 2n han realitzat una classe molt divertida.

Com són uns alumnes tan atrevits, han començat a practicar l’art de la silueta, utilitzant el seu propi cos com un model.

Què divertit!

Han basat el seu treball seguint la tècnica de l’artista Keith Hearing, una tècnica que consisteix en fer siluetes en diferents posicions i després donar-li un toc de color.

Voleu veure el resultat? Doncs aquí teniu un sortit de fotografies. Ja us diem que ha sigut una tarde fantàstica on els alumnes han après a treballar d’una manera molt especial.

En aquest enllaç podeu descarregar-vos totes les fotos 😉 😉

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *