Xè. RODAJOC

El dijous,16 de març, els nens i nenes de 4rt. de la nostra escola hem participat a la Xa jornada del Rodajoc Llancà 2023
Durant tot el matí, hem jugat a jocs populars amb els nens  de les escoles del nostre voltant: Portbou, Colera, El Port de la Selva, Garriguella, Pau i  Vilajuïga.Hi han participat 108 alumnes.
Volem agrair la col·laboració del Consell Esportiu de l’Alt Empordà, a l’ Ajuntament de Llançà i també als alumnes de batxillerat de l’ institut de Llançà que ens han ajudat a dinamitzar els jocs.
Com podeu veure en aquest recull de fotos, ens ho hem passat molt bé!!!!