XARXA D´ESCOLES DEL CAP DE CREUS

Enguany, la nostra escola forma part de la Xarxa d´ Escoles del Cap de Creus.

El PN de Cap de Creus ha impulsat el Pla Estratègic d´Educació i Voluntariat Ambiental. Es vol implicar a la societat en la millora i en el coneixement del nostre territori i crear un sentiment de lligam i de pertinença amb el Parc.

Les Escoles hi tenen una importància cabdal, en aquesta millora i en aquest coneixement. D´aquesta manera, 12 centres escolars del Cap de Creus s´han afegit a aquesta iniciativa.

La formació de les i dels professionals de l´ensenyament és cabdal, per a així poder transmetre aquesta sensibilitat al nostre alumnat.

Hi haurà diferents iniciatives durant un quinquenni.

Aquest curs, hem estrenat una agenda a on s´hi presenten uns reptes, qüestions i informacions que pretenen impulsar aquesta sensibilització.

El Cap de Creus, in IMMENS RECURS de caire TRANSVERSAL,  a on totes i tots hi podem aprendre.

MÉS INFORMACIÓ A: XARXA D´ESCOLES DEL CAP DE CREUS