UN ESTIU D´OBRES!!!!

Aquesta setmana han tret el barracó. Després d´uns quants cursos formant part del paisatge i del funcionament de l´escola, ara ja no hi és.

Ha estat el punt final d´un estiu d´obres.

S´han fet remodelacions a l´interior de l´edifici: l´antiga casa del conserge i altres aules han estat objecte de transformació, essent el resultat un conjunt d´aules i equipaments molt digne.

Així, tenim l´aula de treball en petit grup, l´aula de llengua estrangera, l´aula polivalent i una aula d´acollida.

Això ens permet oferir encara una millor atenció al nostre alumnat!

També, aquest estiu, ens han transformat la LAN (equipament TIC-TAC i xarxa cable/wifi), podent gaudir d´aquest avenç tècnic i que ens permet d´incorporar noves metodologies en el procés d´ensenyament- aprenentatge.

Mireu imatges del procés.