SOPAR FINAL DE CURS I GRADUACIÓ DE 6è.

Aquest divendres 21 de juny vam fer un curs més, organitzat per l´AMPA i l´Escola, el sopar de Final de Curs i la Graduació de les alumnes i dels alumnes de 6è,

L´assistència va ser molta, i al pati de l´Escola, amb una fresqueta molt agradable, vam poder degustar una selecció de plats de tota mena, que les famílies van aportar al buffet.

Enguany, els plats, coberts i vasos que es van fer servir eren compostables, conscienciant i contribuïnt així al manteniment del medi ambient.

Moments de diversió, d´alegria, de records, d´emocions,… van ser presents durant tota la vetllada.

Ens tornem a veure el dia 12 de setembre!!!!

Un any més arribem al final de curs i és el moment d’acomiadar a l’alumnat de sisè que, després de nou anys, ens deixa per anar cap a l’ Institut.

Per aquest motiu, a la festa de graduació, van voler sorprendre a tothom amb l’elaboració d’un video-clip de la cançó “T’estimo bastant” del grup Xiula, una flashmob de Grease ballada en directe i un video del seu pas per l’escola, des de P3 fins a 6è.

Esperem que gaudíssiu de la festa, i per tornar-ho a rememorar, us adjuntem també els vídeos que es van projectar.

GRADUACIÓ DE 6è.A

GRADUACIÓ DE 6è.B

Vols baixar- te´l?    CLICA AQUÍ!!!

COMIAT DE 6è

T´ESTIMO BASTANT