RODAJOC 2019

Un curs més, les i els alumnes de 4rt. de la nostra escola han participat al RODAJOC.

Aquesta edició ha estat la número 7.

L´activitat s´ha desenvolupat a la plaça de l´arbre de Llançà, i hi han participat les escoles de Portbou, El Port de la Selva, Vilajuïga, Garriguella i Llançà.

En total, cap a un centenar de nenes i de nens que han gaudit d´una matinal de jocs cooperatius.

El monitoratge dels jocs ha estat a càrrec de l´alumnat de 1r. de Batxillerat de l´IES Llançà

Com sempre, els i les alumnes de 4rt. de primària poden gaudir d´un matí de jocs juntament amb escoles de pobles del voltant.

Fa temps que els i les mestres d´Educació Física de les noestres escoles és força estable i això ens ajuda molt a l´hora de treballar de forma coordinada per a muntar aquesta activitat.

Aquesta nova edició, el tema central de la qual és “Les Olimpíades”, ha fet que la temàtica dels jocs segueixin aquesta pauta.