REBUTGEM LA VIOLÈNCIA. ACTE A FAVOR DE LA PAU

Avui dilluns a l´escola hem fet un acte d´adhesió a l´aturada simbòlica proposada per entitats i sindicats de Catalunya.I també aprofitant que avui és el DIA INTERNACIONAL DE LA NO- VIOLÈNCIA.

Aquest dia internacional es commemora el 2 d´octubre, aniversari del naixement de Mahatma Gandhi, en homenatge al pioner de la filosofia de la no- violència.

A l´escola treballem aquests valors, i avui a cada aula hem parlat i reflexionat sobre aquest tema.

Hem sortit, a les 12 del migdia al parc del davant de l´escola, i ens hem aplegat tota la comunitat educativa, alumnes, mestres i famílies i hem cantat la “Cançó de les balances”, d´Ovidi Montllor.

Ve- t´ho aquí el nostre homenatge a la no- violència!!!!

VOLS ESCOLTAR LA CANÇÓ QUE HEM CANTAT?