PROJECTE COL- LABORATIU: IES LLANÇÀ – Escola Pompeu Fabra. 3a. Trobada

Aquest divendres, les i els alumnes de 4rt. d´ESO que fan tecnologia i informàtica a l´IES, ens han vingut a visitar.

Ens han mostrat el resultat final del projecte col- laboratiu que vam endegar el mes de novembre.

El resultat ha estat espectacular!!! Han creat hologrames a partir dels nostres dibuixos del Petit Príncep, utilitzant programes com el GIMP i l´App Inventor.

També han fabricat les piràmides invertides que fan possible aquest efecte.

Els han carregat a les nostres tauletes, en forma d´App, i hem pogut veure el resultat final.

Hi ha hagut molt bon ambient, i finalment els hem obsequiat amb uns records que hem fet manualment.

Moltes gràcies a totes i a tots els alumnes de l´IES!!! I També a l´Adrià, a l´Aurora i a la Beatriz per la seva magnífica feina!!!

El proper 18 de maig presentarem el projecte a la jornada final del SDATC de la província de Girona i també al Tramuntec, que se celebrarà a Figueres els propers 23 i 24 també de maig.