PREMI MARIA VERDAGUER DE RECITACIÓ

El divendres, 9 de març, una bona representació de l´alumnat de la nostra escola, juntament amb molts familiars i mestres, es va trobar a la Casa de Cultura per a participar en el Premi Maria Verdaguer de recitació, organitzat per Òmnium Cultural.

Enguany, ja és la 39a edició! Al mateix temps que a Llançà, també es feia a Figueres, a La Jonquera, a Castelló d´Empúries i a L´Escala.

Aquest concurs és per a alumnes de 1r. a 6è. de primària, i consisteix a recitar un poema escollit lliurement davant d´un jurat, que en aquesta ocasió estava composat per la Sra. Maria Àngels Bosch, el Sr. Joan Maria Pau i la Sra. Dolors Gibert.

Aquesta activitat serveix per a treballar a l´aula el gènere de la poesia, així com a conèixer diferents autors i autores en la nostra llengua, treballant així diferents dimensions de l´àmbit lingüístic.

Vam poder escoltar poemes d´en Josep Carner, Miquel Martí i Pol, Joan Margarit, Pere Quart, Joana Raspall, Núria Albó, Albert Parareda i Joan Maragall, entre d´altres.

La nostra escola hi va estar molt ben representada!!

ELS NOSTRES ALUMNES HO VAN FER MOLT BÉ!!!!

MOLTES FELICITATS!!!!!

La Maria Verdaguer, en record de la qual es fa aquest concurs, va formar part de la primera junta d´ Òmnium Cultural a l´Alt Empordà, l´any 1972. Feia classes de reciclatge de català als mestres i també a Perpinyà