MAQUETES MEDIEVALS DE 6è

Aquest trimestre l’alumnat de 6è ha estat treballant l’Edat Mitjana. Com a treball final de projecte han elaborat unes maquetes de construccions pròpies d’aquella època. Us hem penjat aquestes dues imatges on hi surten les diferents maquetes amb un codi QR al costat. Si apunteu al codi amb la càmera del mòbil se us obrirà un vídeo on veureu una explicació de la maqueta feta per els i les alumnes que l’han construït.

Si us agrada la maqueta i el vídeo podeu deixar un comentari de valoració 👍🏼, segur que els farà molta il·lusió saber la vostra opinió!