LA NOSTRA ESCOLA PARTICIPA COM A PONENT AL III INTERCANVI D´EXPERIÈNCIES TAC DE LES COMARQUES GIRONINES.

Dilluns dia 6 de maig de 2019 tindrà lloc el  III Intercanvi d’experiències TAC (Cloenda dels Seminaris SDTAC 2018-19)  de les comarques gironines.

En aquest intercanvi es faran presentacions d’experiències didàctiques del nostre territori, gràcies a la participació dels assistents als seminaris.

La nostra escola hi participa com a ponent amb una experiència que s´ha dut a terme amb les alumnes i amb els alumnes de 5è de Primària.

L´experiènca està inclosa  dins del treball del projecte “L’AIGUA”.

S´ha fet una sortida per a localitzar els contenidors que tenim a Llançà per esbrinar de quin tipus són, on estan ubicats i per conèixer si se´n fa un bon ús. S’ha fet un treball de camp per a recollir dades i, un cop, obtingudes, s’ha utilitzat l’eina

Tour Creator

per crear rutes guiades virtuals per poder veure els contenidors.

Tour Creator permet desenvolupar contingut educatiu en Realitat Virtual (RV), i permet generar experiències immersives amb imatges en 360 graus de manera ràpida i senzilla.

La nostra escola continua apostant per a la inclusió de les TAC en les metodologies educatives.

Podeu trobar més informació

AQUÍ