LA NOSTRA ESCOLA PARTICIPA AL CODEWEEK

Per quart curs consecutiu, la nostra escola participa al Codeweek.

Aquest octubre, la Setmana de la Programació de la UE tornarà a ajudar a transformar la vida de les persones a l’impulsar les competències digitals i la innovació dels ciutadans de dins i fora d’Europa.

Entre el 9 i el 24 d’octubre, centres escolars, organitzacions no governamentals, clubs de programació i altres organitzacions estan convidats a dur a terme activitats centrades en la programació i el pensament computacional. I perquè tothom sigui conscient de l’abast de la iniciativa, es convida als participants a organitzar una activitat, inscriure-la en el lloc web de la Setmana de la Programació de la UE i difondre-la a través de les seves xarxes.

CERCA LES NOSTRES ACTIVITATS CLICANT AQUÍ