Ir. Concurs de Dibuixos de Nadal de l´Escola Pompeu Fabra.

Avui s´han lliurat els premis a les guanyadores i als guanyadors del Ir. Concurs de Dibuixos de Nadal de la nostra escola, que ha organitzat l´AMPA.

El jurat, format per persones enteses en les arts plàstiques, ha tingut molt difícil arribar a un veredicte i escollir les obres premiades, ja que totes tenien un gran nivell i una gran qualitat.

Finalment, aquí us presentem les obres i artistes premiats, que han rebut un fantàstic lot de dibuix: paper i eines per a dibuixar: retoladors, llapis,…

Ah! Per iniciativa de l´AMPA, tothom qui ha participat en el concurs, ha tingut un obsequi: un llapis i una goma nadalencs!!!

Moltes gràcies a tothom!!!

1. Xus

Felicitats per tots els participants, lo important es poder participar!!!! Gràcies AMPA i Escola per fer de l’escola un lloc de lleure i aprenentatge per tota la mainada. Bones Festes!!!