IIa.CANTADA D´HAVANERES.

Aquest divendres, 24 de març els i les alumnes de 5è van omplir la casa de cultura de la vila de música tradicional catalana, amb la celebració de la 2ª cantada d’havaneres de l’escola Pompeu Fabra. Que va agrupar els nens i nenes del cicle superior amb el grup d’havaneres de Premià de Mar Barca de Mitjana. Tots junts van oferir en concert per als seus companys de l’etapa de primària un assortit de 9 cants mariners de tots els temps. Es van poder sentir clàssics del gènere com “La gavina” del mestre Frederic Sirés de Palafrugell, la “Rosa del port” de José Luis Ortega Monasterio, a més de les dues peces que no poden mancar en una cantada d’havaneres com cal, La bella Lola i el meu avi, que van cloure la nostra performance musical. Com a bis els cantaires del cor de 5è van entonar amb brillantor el valset-havanera popular “La caña dulce” que va fer vibrar a tot el públic aplegat a la sala.