FORMACIÓ DE CLASSROOM PER A FAMÍLIES

Ahir dimecres es va dur a terme una  formació per a les famílies de 3r. sobre l´ús del Classroom.

Aquesta és una eina que utilitzem a l´escola, tant a classe, com a casa, com per a un possible confinament. De fet, durant el confinament del curs passat, l´alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior ja la van fer servir.

És una aula virtual, sense parets, i permet gestionar aquesta aula, tant els mestres com els alumnes, de manera col- laborativa a través de la xarxa.

Aquest curs la intenció és extendre- ho a Cicle Inicial.

La setmana vinent és previst de fer aquesta formació a les famílies de Cicle Inicial.

Si voleu més informació sobre el funcionament de Google Classroom, al web de l´escola disposeu de MINIPÍNDOLES que us poden ser d´ajut. Feu- hi un cop d´ull!!!

Si ho voleu mirar ara, feu clic AQUÍ i us hi portem de seguida.

També, ja sabeu que tot l´alumnat de la nostra escola disposa, des de P3 fins a 6è,  d´un correu electrònic amb el domini @pompeufabrallanca.cat. Aquest sempre serà el mateix durant la seva escolarització. Quan acaben a la nostra escola, després d´un trimestre, aquest e-mail s´elimina.

Aquest correu electrònic és d´ús exclusiu per a tasques, activitats i comunicacions de l´escola, i l´utilitzem per a comunicar-nos tota la Comunitat Educativa del Pompeu Fabra.

1. Ana Gil

Una formació molt interessant i súper útil!!! Moltes gràcies per dedicar-nos aquest temps a les famílies per aprendre noves eines i poder ajudar als nostres fills!

Molt recomanada per totes les famílies de l’escola que no coneguin la plataforma!