EDUCACIÓ VIAL I MOBILITAT SEGURA A L´ESCOLA.

Aquests dies estem treballant a l´escola l´ Educació Vial i la Mobilitat Segura.
Es treballa, segons el nivell educatiu, diferents conceptes com el coneixent de les diferents parts de la via, passos  de vianants, mesures de seguretat, coneixement, classificació i interpretació dels senyals, coneixement de la bicicleta amb les serves mesures d’autoprotecció i el desplaçament amb seguretat.

Mobilitat segura
També estem duent a terme la setmana sobre l’educació per a la mobilitat segura, organitzada pel Servei Català de trànsit.
L’alumnat a través del mitjà de transport, la bicicleta, explorarà un circuit amb diferents senyals de trànsit, passos de vianants, semàfors, etc. on aprendran a ser conductors responsables.

PODEU VEURE MÉS INFORMACIÓ

ALS BLOCS DE CADA CICLE