COMUNICAT SENTÈNCIA JUDICIAL

Benvolgudes famílies,
Com a docents que som, la nostra feina consisteix, entre d’altres coses, en educar a l’alumnat en els valors de la democràcia i en els drets humans. Per tant ens trobem en la situació d’haver de prendre certes decisions davant la situació social que estem vivint en aquests moments al nostre país.
Per una banda, molts docents del centre no estem d’acord amb la vulneració que s’ha fet dels drets humans, i és per aquest motiu que ens volem afegir als actes de protesta que s’estan organitzant per tal de poder fer sentir la nostra veu. Volem recalcar que des de la diversitat ideològica dels membres del claustre defensem la llibertat d’expressió i el poder-se manifestar lliurement.

És una qüestió de Drets Humans.

Per aquest motiu, aquesta tarda no es farà classe a les aules. L’escola romandrà oberta per tal d’atendre als alumnes que ho necessitin amb serveis mínims.
De cares a la resta de la setmana no podem garantir el normal funcionament de l’escola. Us anirem informant a través dels grups de WhatsApp.
Gràcies per la vostra atenció.
Claustre de l’Escola Pompeu Fabra de Llançà