CHROMEBOOKS A 6è

Des d´avui dimarts, l´alumnat de 6è ja disposa del seu nou dispositiu Chromebook.

El Departament d´Educació, en el marc del Pla d´Educació Digital de Catalunya, forneix a l´alumnat amb dispositius, en el nostre cas Chromebooks, que els permet treballar  i utilitzar els mitjans adients i segons la seva capacitació, les noves tecnologies de l’aprenentatge, i que aquestes esdevinguin, juntament amb noves metodologies, el mitjà natural de transferència de coneixement mutu entre mestres i alumnes en les seves activitats acadèmiques.

Aquests dispositius seran en règim de préstec, quan calgui els podran dur a casa, i els hauran de retornar a final de curs.

Recordeu que en el menú esquerre d´aquesta plana hi teniu links per a poder accedir a videotutorials, minipíndoles i recursos a on poder refrescar i practicar amb moltes aplicacions i programes que us serviran a l´escola!!!