CANTATA “LA CLIKA”

Aquest dimarts 9 de maig els nens i nenes de 2n. van anar a la sala “La Mirona” de Salt, per participar a la cantata de “La Clika”, un projecte de l’organització “Cases de la Música”, que aplega infants d’escoles d’arreu de les nostres contrades, per cantar junt amb una banda de músics professionals, que acompanyen els nens i nenes en aquest concert participatiu.
A més de cantar les cançons també es treballen valors com l’amistat, el respecte a les diferències personals, l’empatia, la perspectiva de gènere, la sostenibilitat i l’ecologia, etc. Els i les alumnes van gaudir de valent amb el concert i van demostrar tot el que havien treballat a la classe de música durant aquests mesos, materialitzant els seus esforços en aquest fantàstic concert.