CANTÀNIA

El passat diumenge 21 de maig a les 18h de la tarda els alumnes de 6è va participar un any més a Cantània al teatre Jardí de Figueres.
La Sara és una nena cega que està obsessionada amb viatjar. Cada nit li demana al seu pare, el Daniel, que li llegeixi un capítol de La volta al món en vuitanta dies, de Jules Verne, que és el seu llibre preferit. Daniel elabora un pla per complir el desig de viatjar de la seva filla. Cada matí sortiran tots dos de casa amb les maletes i agafaran el tren de rodalies, faran uns quants transbordaments, i tornaran al cap d’unes hores però no al seu pis, sinó al pis de dalt, on una família provinent d’un altre país, els acollirà fent veure que es troben al seu país d’origen. Amb gent de tants països com hi ha a l’edifici podran viatjar tant com vulguin.
Cal valorar i agrair l’esforç del nostre mestre de música, Adán Torres, per dur a terme la cantata i aconseguir que fos tan lluïda.
Va ser molt bonica de veure i d’escoltar. #cantània