CANTÀNIA 2019

Com ja és tradició a l’escola, aquest curs els alumnes de sisè, juntament amb altres escoles de la comarca, participem al musical Cantània.

Aquest any, l’espectacle està inspirat en la figura del poeta Joan Brossa, i es representarà el dia 18 de maig a les 20:30h al teatre “El Jardí” de Figueres.

Aquí teniu els videos amb la lletra i la música, per poder-los escoltar i assajar.

Estan penjats en una App que es diu Padlet. Podeu visualitzar els videos seleccionant la finestra que vulgueu.

AQUÍ EN TENIU L´ENLLAÇ

I aquí teniu l´enllaç de la programació de les escoles de l´ Alt Empordà que actuaran a Figueres.

CLIQUEU AQUÍ

QUI ERA, EN JOAN BROSSA???