CANTADA D´HAVANERES A LA CASA DE CULTURA.

Avui ens hem aplegat tots els i les alumnes de primària a la casa de cultura per assistir com a públic a una  “cantada d’havaneres”, perquè volem que tothom conegui aquest gènere musical que s’ha implantat arreu del país i que ja forma part de la cultura popular, amb un gran nombre de grups i seguidors d’arreu de Catalunya.

La fundació Ernest Morató ens va oferir aquest projecte, que els nens i nenes de 5è de cicle superior de l’escola Pompeu Fabra de Llançà, hem treballat al llarg del segon trimestre, des de l’àrea de música, amb molta il·lusió per poder-vos presentar aquest concert, com una aposta del nostre centre per la música popular de la terra.

Però no hem estat sols per assolir aquest repte musical, hem comptat amb la col·laboració especial del grup d’havaneres Barca de Mitjana de Premià de Mar, que ens ha acompanyat en aquest viatge pel món de l’havanera.

Components del grup Barca de Mitjana:

JAUME ROMAGUERA (guitarra).

JOAN BOTEY (tenor segon)

JAUME LOPEZ (tenor primer)

ADAN TORRES (acordió i direcció musical)

Hem pogut escoltar aquest repertori:

1.El llop de mar. (Ramon Carreres)

2.La calma de la mar. (Nicolau Guanyabens)

3.Mare vull ser pescador. (Antònia Vilàs).

4.La caña dulce. (Popular)

(Canvi de nens a davant i darrera)

5.La balada d’en Lucas. (Josep Lluís Ortega Monasterio)

6.La barca xica (Rafael Roglán- Rafael Llop)

7.Vestida de nit (Càstor Pérez – Glòria Cruz)

8.La bella Lola (Popular)

9.El meu avi.  (Josep Lluís Ortega Monasterio).