ARRIBADA DEL CARNESTOLTES 2019

Com cada curs, ha arribat el Rei Carnestoltes a l´escola!!!

Va ser aquest divendres, 21 de febrer, a la tarda.

Aquest curs, el nostre Rei Carnestoltes ha estat molt olímpic, i això és degut a que durant la Setmana Cultural treballarem els Jocs Olímpics!!

Ens ha ensenyat unes quantes de les seves habilitats gimnàsticofísicoesportives i ens ha convidat a fer uns quants exercicis físics que ens han anat d´allò més bé per al nostre cos i la nostra ment: “mens sana in corpore sano”.

Tot seguit, ha arribat un moment emocionant: l´encesa del peveter, sorgint d´ell un foc que ens acompanyarà durant aquest curs. No l´hem de deixar apagar mai!!!

Un bon berenar, seguit de balls, disbauxa, jocs, companyonia i bona harmonia ens ha fet gaudir d´una bona estona!!!!

Un cop llegit el pregó, el Rei Carnestoltes ens va donar les consignes que hem de seguir durant aquesta setmana, i que són les següents:

• El dilluns començarem portant el cap ben guarnit i divertit.

• El dimarts amb el pijama vindrem i no ens vestirem.

• El dimecres uns mitjons ben divertits per sobre els pantalons ben eixerits.

• El dijous de cuiners vindrem i un bon davantal portarem.

• El divendres al matí ens mudarem i una corbata o llaç portarem.

I recordeu que el divendres farem la GRAN RUA DE CARNAVAL, recorrent els carrers del poble!!!

Les disfresses que portaran les i els nostres alumnes estaran relacionades amb els Jocs Olímpics!!!

Volem agrair a l´AMPA la seva col- laboració en el deliciós berenar que vam poder gaudir aquesta tarda.

La coca i la xocolata desfeta estaven deliciosos!!

MOLTES GRÀCIES!!!