ACTE DE GRADUACIÓ DE 6è.

El divendres 26 de juny vam fer a la nostra escola l´acte de graduació i de comiat de les alumnes i dels alumnes de 6è.
Malgrat les circumstàncies, va ser un acte lluït, amb presència de les famílies i a on ens ho vam passar molt bé,
sobretot les i els protagonistes de la vetllada!!!

Cap al capvespre, van començar a arribar alumnes i famílies. El berenar ja estava preparat.

Posteriorment, es va fer el lliurament de les orles, el birret una petita sorpresa per part de l´escola.

Les noies i els nois van voler agrair amb unes paraules el seu pas per l´escola.

També vam poder gaudir d´uns videos que recordaven el pas per l´escola i que ens feien arribar uns bons desitjos!!!

En definitiva, molt bon ambient i companyonia.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!

BONA SORT A SECUNDÀRIA!!!

(Recordeu que ens agrada llegir els teus comentaris. Ens en deixes un?)

1. Anna Rosa

Moltes gràcies per tots els anys en què heu format part de l’educació dels nostres fills. Ara és hora de nous reptes!
    La graduació va estar moooolt bé.